صلح حقوق مغازه به صورت كليدي
نوشته شده توسط : نقاشی ساختمان

 

به نام خدا

 

قرارداد

صلح حقوق مغازه به صورت كليدي

 

مصالح: خانم / آقاي : .................. نقاشی ساختمان مدرن..............................فرزند آقاي  ..............
داراي شناسنامه شماره .........................................صادره از ................به نشاني: ........................................كه در اين قرارداد به اختصار مصالح ناميده مي شود
متصالح :  خانم / آقاي :................................فرزند آقاي:.........................
داراي شناسنامه شماره ...........................................................صادره از ...................متولد .......................ساكن ...............................كه در اين قرارداد به اختصار متصالح ناميده مي شود .

مورد مصالحه : كليه حقوق واقعي ،‌عيني ،‌حقيقي ، تملكي و تصرفي ، فرضي و احتمالي ،مصالح نسبت به حق كسب ، پيشه يا تجارت و سرقفلي صنفي در شش دانگ يك باب مغازه شماره....................... جز پلاك .......... اصلي واقع در تهران بخش ...............ثبتي و در خيابان نبش كوچه ................. و استيجاري مصالح طيب سند اجاره شماره ............... مورخ    /    /    13 تنظيمي دفتر خانه شماره ............. تهران به انضمام كليه حقوق مزبور مصالح نسبت به يك رشته تلفن شماره .................منصوبه در آن انتقالي به مصالح طبق سند شماره .......... مورخ    /   /   13 دفتر خانه ................ تهران اعم از حق الامتياز و حق الاشتراك ودايع احتمالي مربوطه به نحوي كه پس از امضاء اين صلح نامه قطعيه ديگر هيچ گونه حقي از حقوق مزبور براي مصالح در مورد صلح بالا باقي نمانده  و تمامي آن حقوق در مورد مصالحه متعلق به متصالح است كه به اقرار متصالح مورد مصالحه را متصرف گرديده است .  

مبلغ قرارداد ( مال الصلح ): مبلغ ............ ريال رايج كه تماماً طي چك تضميني بانكي شماره ........... عهده بانك ............. شعبه ........ نقداً و في المجلس به مصالح تاديه و تسليم شده است باقراره.

كليه شرايط صحت صلح قطعي باظهار و قبض و اقباض و غيره اجرا شده و به سائقه احتياط كافه خيارات  خصوصاً خيار غبن خر چند فاحش از طرفين اسقاط شده است مصالح اقرار نمود كه از افراد ممنوع المعامله
نمي باشد .

تذكاريه :

1-            كليه ماليات ها عوارض و حق بيمه و هزينه هاي محضر و غيره و تحصيل رضايت موجر ،‌اخذ پاسخ استعلامهاي محضر منحصراً به لحاظ (كليدي معامله كردن ) بر مبناي اين قرارداد به عهده متصالح است .

2-            طرفين ملزم به حضور در محل دفتر خانه شماره ....... نقشه ساخت ویلا باغ......تهران واقع در خيابان ................. در ساعت ................ روز ............... شنبه مورخه ................ ماه هزار و سيصد و........13 شمسي جهت تنظيم سند و امضا رسمي اين صلح نامه قطعيه به نام يا قائم مقام وي مي باشد .

3-            متصالح حق فسخ و الغاي اجاره نامه مزبور و تجديد سند اجاره به نام خود يا قائم مقام خود را دارد .

4-            طرفين متقاعدين ضمن العقد لازم حاضر و ضمن العقد خارج لازم كه با قرار عقد خارج لازم في مابين آنان به طور شفاهي منعقد شده متعهد و ملزم به اجراي تمامي مفاد اين صلح نامه قطعيه گرديده و ميباشد .

5-            ضامن درك از حال الي مدت 20 بيست سال شمسي به عهده مصالح است .

 

 

 

 

 

محل امضاء طرف اول (مصالح )                مقالات بیشتر حهت مطالعه : 

طراحی ویلاهای مدرن در شمال

قیمت جواز ساخت در کرج

محاسبه هزینه ساخت سوله صنعتی

هدف از طراحی بیمارستان

ضوابط طراحی هتل pdf

طراحی تالار عروسی پلان

غرفه سازی ارزان

اصول طراحی کارخانه صنعتی

ویلا پیش ساخته زیباسازان

طراحی باغ ۱۰۰۰متری ارزان

                              محل امضاء طرف دوم (متصالح )

 




:: بازدید از این مطلب : 12046
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: